top of page

Hizmetlerimiz

İngilizcede şöyle bir tanım vardır : "Head up"

Bizde tam anlamıyla karşılığı olmamakla birlikte genellikle şu anlamlara gelir:

  1. Uyarı veya bilgi verme: "Heads-up" şeklinde kullanıldığında, birine önemli bir konuda önceden bilgi veya uyarı verme anlamına gelir. Örneğin, "Just a heads-up, there might be traffic on the way" (Sana bir uyarı, yolda trafik olabilir).

  2. Başını dik tutmak: Fiziksel olarak "head up" kelimesi, birinin başını kaldırmasını, dik tutmasını ifade eder. Özellikle moral bozukluğu yaşayan birine cesaret vermek için kullanılır. Örneğin, "Keep your head up" (Başını dik tut)

Hangi bağlamda kullanıldığına bağlı olarak anlamı değişebilir. Buradaki kritik nokta; sunduğum hizmetlerin size katacağı değerdir.

Uyarmak mı ? Motive etmek mi ? Aslında sık sık her ikisine de ihtiyaç duyarız. 

Kurumsal Yönetim Danışmanlığı

Kurumsallaşma, bir şirkette yöneticilerin kişisel yöntemlerine bağlı kalmadan işlerin yürümesini sağlayan yapı ve süreçlerin oluşmasıdır. Kurumsal yönetim anlayışına sahip olmak şirketlerin kurumsal varlık ve itibarlarının sürdürülebilirliği açısından büyük önem taşımaktadır.
Özellikle aile şirketlerinin sürdürülebilirliklerinin sağlanması için sadece şirketin kurumsallaşması yeterli değildir, aile ilişkilerinin de kurumsallaşması gerekmektedir. Bu bağlamda , Şirket’in özellikleri ve içinde bulunduğu aşamaya uygun şekilde liderlik ve yönetim yapısı oluşturulmakta ve ailenin misyonu, felsefesi ve değer yargıları doğrultusunda aile ile işin birbirleriyle nasıl etkileşim içerisinde olacağını düzenleyen politikaların da belirlenmesi gerekir. 

Pazarlama Yönetim Danışmanlığı

Günümüz tüketicileri, ırk, etnik köken, eğitim, gelir ve kırsal-kentsel konut gibi ayrımlar nedeniyle hiç olmadığı kadar çeşitli. Bu demografik farklılıklar, “ortalama tüketici” olarak adlandırılan ve giderek artan ihtiyaçlara sahip farklı tüketici alt kümelerinin doğmasına neden oldu. Müşterilerinizi anlama, piyasayı analiz etme ve buna göre bir Pazarlama Stratejisi oluşturmak için çalışıyoruz. 
Ürün veya hizmetlerinize değer katacak çalışmalar ve etkinliklerle Markanızın ve işinizin müşterinize daha fazlasını sunabileceği rasyonel ve duygusal bağlantı noktaları oluşturuyoruz. 

İnsan Kaynakları Yönetim Danışmanlığı

Bugünün dünyasında basit çözümler sunmak için karmaşık bağlantılar gerekiyor. Her büyük fikrin, çığır açan ürünün, her yeni ilerlemenin arkasında beraber çalışan insanlar var.

İşgücü performansını optimize etmekten, gelecekteki insan kaynakları gereksinimlerini tahmin etmeye, insanların organizasyon değişiminde yol almalarına yardımcı olmaya kadar sunduğumuz insan kaynakları danışmanlığı, sizin asıl işinize odaklanmanıza yardımcı olacaktır. 

Marka Yönetimi Danışmanlığı

Hepimiz McDonalds ve Ford gibi bilinen markalara aşinayız ve büyük ihtimalle bu markaların isimlerinin anılması, akla ilişkili logolarının bir görüntüsünü getirmiştir. Peki bu şirketlerin tüm rekabete rağmen bu tanınırlığı nasıl elde etmeye ve pazara nasıl hakim olmaya devam ettiğini hiç düşündünüz mü? Her şey markaya veya daha spesifik olarak marka yönetimine bağlıdır. Müşterilerin %43'ünün sadık oldukları markalara daha fazla para harcamasının bir nedeni var.
Markanız yalnızca logonuz ve işletmenizin adı değildir; işletmenizin itibarı ve potansiyel müşteriler tarafından nasıl algılandığıdır. İşletmenizin kendini temsil etmek için yaptığı her şey, tipografiden görsellere ve hatta ses tonuna kadar marka imajı üzerinde bir etkiye sahip olabilir. Marka yönetimi, bir markanın dışarıda nasıl kullanılacağına dair kurallar oluşturmak ve sürdürmekle ilgilidir. Bir şirketin dış imajıyla ilgili her şeyi kapsar ve işletmenizin atan kalbi haline gelir. İşletmeniz büyüdükçe uyarlanması ve korunması gereken canlı bir varlıktır. 

Pazar Analizi ve Raporlama

Araştırma ve Analizlere kavramsal sosyolojiyle bakıyorum. Bu bakış sizin ürün ve hizmeti üretimden, pazarlamaya kadar, hedef kitleye doğru kanallar ile ulaştırmasını sağlar. Yaptığım değerlendirmelere göre olası pazarda firmanın hangi ürün yada hizmeti pazarlayıp pazarlayamayacağından başlayarak tüm sürece Adan Zye karar verecek duruma gelmenize yardımcı oluyorum. Hedef pazardaki sosyolojik ve kültürel değerlerden tutun da ürün ve hizmet  analizi ile üretilebilirlik, maliyet, satış ve potansiyel fırsatlara kadar detaylı analizlerle sizler de bir yol haritası na sahip olabilirsiniz. 

Çözümlerimi Keşfedin

Yönettiğiniz tüm süreçlerde yaşadığınız sıkıntıların farkındayım. Dönüştürmek, modernize etmek ve sorunları çözmek için bazen yenilikçi yaklaşımlara ihtiyaç vardır. Kilit nokta, ürün ve hizmet geliştirmelerini yönlendirmek, finansal performansı iyileştirmek ve pazar payını artırmak olduğuna göre, çözüm belki de çok uzakta değildir. 

bottom of page